10. jubileuszowa edycja konkursu Power of Content Marketing Awards SZPALTY ROKU 2017 okazała się szczęśliwa dla naszej agencji. Od tej pory będzie też dla nas szczęśliwa liczba 13! Bo właśnie tyle projektów zrealizowanych przez Aude znalazło się w gronie finalistów.

Jesteśmy dumni, że dzięki współpracy z naszymi klientami powstały prace docenione i zauważone spośród setek innych. W tym roku zgłoszono wyjątkowo dużo projektów – z tego powodu jury obradowało dłużej niż zwykle. A napięcie rosło… W finale znalazło się 10 projektów, które realizowaliśmy dla naszych klientów – zarówno cykliczne wydania papierowe i elektroniczne, jak i edycje pojedyncze – oraz 3 projekty zrealizowane na nasze potrzeby (w tym książka naszej szefowej Uli Radzińskiej).

Oto szczęśliwa trzynastka:

  1. Magazyn „Oponowości” dla Firmy Goodyear
  2. Magazyn „BAŚKA” dla pracowników ING Banku Śląskiego
  3. „ATLAS fachowca” dla firmy ATLAS
  4. „AgroKurier” dla firmy BGŻ BNP Paribas
  5. Mr X – polsko-norweski projekt infograficzny”
  6. „Jestem Globik, zapraszam Cię do wspólnej zabawy” dla firmy Henkel
  7. „Elektroenergetyka, współczesność i rozwój” dla firmy PSE Polskie Sieci Elektroenergetyczne
  8. „Pierwszy klient, czyli co zrobić, by pracownik był najlepszym ambasadorem firmy”
  9. Blog „AUDE”
  10. „Feedback – kampania nt. informacji zwrotnej dla pracowników dla firmy Henkel Polska
  11. „Family and Work” – magazyn dla pracowników firmy Knauf Polska
  12. „Henkel Life” magazyn dla pracowników Henkel Polska
  13. „ONE” dla firmy Deutsche Bank Polska

 

Wyboru finałowych prac dokonali eksperci w zakresie content marketingu, dziennikarstwa, kulturoznawstwa i mediów. Przewodniczył im dr Jacek Wasilewski. Na co dzień pracuje na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, gdzie zajmuje się retoryką medialną i skutecznością przekazu, oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Instytucie Kulturoznawstwa, zajmując się semiotyką przekazu medialnego i kulturowymi wzorami korzystania z mediów. Jest także scenarzystą filmów dokumentalnych i kampanii społecznych.

Obok niego w jury zasiedli:

Agata Lipiec, ekspertka w dziedzinie komunikacji w internecie i nowych mediach, z sukcesem stworzyła i rozwinęła kanały social media i content marketingowe dwóch największych instytucji finansowych w Polsce – PKO BP i PZU. Stworzone przez nią blogi firmowe – pomoctomoc.pzu.pl i blog.pzu.pl były wielokrotnie nagradzane i urosły do rangi najlepszych praktyk komunikacji CSR. Aktualnie manager w dziale marketingu Deloitte CE.

Monika Sońta, absolwentka studiów doktoranckich Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, kończy pisać pracę na temat komunikacji korporacyjnej. Wykładowca na Studiach Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego. Autorka i koordynatorka inicjatywy „M-Factor, o jakiej pracy marzy mama” – badania klimatu organizacyjnego sprzyjającego pracy mam.

Elżbieta Wojciechowska, psycholog społeczny. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w firmie Polkomtel, współtworząc Dział Sprzedaży w Regionie Mazowieckim. Odpowiadała również za ścieżkę szkoleń i rozwoju pracowników rynku biznesowego. Od 2014 roku współtworzy program Digital University, którego celem jest edukacja w zakresie nowych technologii.

Rościsław Szwedow, Absolwent Wydziału Malarstwa i Grafiki łódzkiej ASP. Przez wiele lat dyrektor kreatywny w branży mediów, autor multimedialnych projektów, zaangażowany w działalność charytatywną i społeczną. Jest pomysłodawcą, założycielem i prezesem Fundacji Świat Bez Wandalizmów.

Paweł Tkaczyk, mówca publiczny, właściciel firmy Midea oraz autor książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” i właśnie wydanej „Narratologii”. Poza książkami i blogiem, pisze regularnie do branżowych czasopism, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”. Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce: m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Firmy, które szkolił, to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama.

Jacek Piotrowski ukończył Wydział Operatorski Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi. Jego pasją jest fotografia dokumentalna. Od ponad 10 lat zajmuje się fotografią inscenizowaną, przede wszystkim portretami i modą, partner wydawnictwa Agora SA. Autor wielu artystycznych sesji mody do dodatku „Gazety Wyborczej” – „Wysokie Obcasy” – a także portretów znanych Polaków i osobistości światowego kina oraz literatury.

Artur Maciorowski – trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. W branży działa od 1998 roku. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Współpracuje lub współpracował m.in. z: Grupą ING, Bankiem DnB NORD, Bankiem BPH, Bankiem Fortis, Proamą czy Auchan Polska. Od 12 lat prowadzi szkolenia, w których udział wzięło już ponad 10 000 osób. Autor książek: „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” i współautor „Wskaźników marketingowych”.

Cieszymy się po trzynastokroć, że tak profesjonalne jury wyróżniło aż 13 naszych prac! Teraz walczymy o nagrody główne 🙂