Koniec marca to idealny czas na kolejne wydanie magazynu dla rolników, którzy właśnie zaczynają nowy sezon i przez najbliższe miesiące będą funkcjonować na najwyższych obrotach. Najnowszy numer AgroKuriera dotrzymuje im kroku, dostarczając wielu praktycznych informacji, m.in. dotyczących finansowania gospodarstwa i efektywnego planowania inwestycji.

Jak content, który tworzymy, buduje markę naszego klienta:

– Korzystając z komentatorów Banku, wzmacniamy wizerunek klienta jako doświadczonego fachowca w zakresie finansowania rolnictwa.
– Publikując artykuły na aktualne tematy związane z branżą rolniczą pokazujemy, że nasz klient jest „na bieżąco” z problemami naszych czytelników i rozumie specyfikę ich biznesu.
– Ciekawą formułą gazety sprawiamy, że nasz klient wyróżnia się na rynku, a prostą formą, jasno podaną treścią i czytelnymi infografikami zyskujemy pozytywne oceny czytelników, którzy utożsamiają z gazetą jego wydawcę i również Bank traktują jako przyjazny.

Magazyn poświęcony tematom związanym z finansowaniem sektora rolniczego wydajemy na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Celem naszego klienta, i powodem powstania tego czasopisma, jest wzmocnienie wizerunku w oczach klientów, którzy wcześniej korzystali z ofert Banku BGŻ. Nowy bank, powstały po fuzji Banku BNP Paribas Polska z Bankiem BGŻ kontynuuje linię ofertową skierowaną do rolników, a zadaniem AgroKuriera jest o tym informować – inteligentnie, merytorycznie, zrozumiale.

Magazyn zawiera artykuły pisane przez fachowców znających się na branży rolniczej, komentarze analityków bankowych, kalendarium najbliższych imprez branżowych, publikacje dotyczące Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, czy zmian w ustawie o kształtowaniu ustroju rolnego itp. Do tego stałe rubryki pozamerytoryczne o charakterze rozrywkowym, ciekawostki itp. Są też tematy „bliżej ludzi”, np. w ostatnim numerze opublikowaliśmy finalistów konkursu, w którym nagrodą była sesja fotograficzna. Nasz fotograf odwiedził laureatów w ich gospodarstwach – pana Antoniego w Białej Podlaskiej, panią Iwonę z powiatu inowrocławskiego, czy Patryka z zachodnio-pomorskiego, a ich zdjęcia oraz historie ich rolniczych biznesów widnieją na łamach. Nic, tylko sięgać!

A sięga się po AgroKuriera chętnie, bo pomysł na layout zrodził się z inspiracji tradycyjnymi gazetami – dlatego ma wygodny format, do jakiego przyzwyczajony jest czytelnik codziennej prasy drukowanej.
Wydawany jest 2-3 razy do roku, data publikacji zawsze jest związana z wydarzeniem w branży rolniczej – ostatni numer przygotowaliśmy w związku z odbywającymi się Targami Agrotech w Kielcach. Dystrybuowany był na stoiskach klienta, a pozostała część nakładu jest teraz rozprowadzana w placówkach banku. Po to, by ugruntować opinię w oczach klientów!

Zobacz całe wydanie wiosenne niżej.