Koniec tego roku rozpieszcza nas i naszych klientów nagrodami, niedawno cieszyliśmy się z Pereł zdobytych w międzynarodowym prestiżowym konkursie content marketingowym Pearl Award, a kilka dni temu kolejną nagrodę otrzymał nasz wieloletni klient – Grupa Żywiec, która w 2016 roku rozbiła bank, zdobywając nagrody aż w trzech konkursach, za projekty przygotowane w Aude.
szampan

1 Po pierwsze
W konkursie Power of Content Marketing Awards 2016 – Szpalty Roku, którego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych Grupa Żywiec zdobyła Srebro i Złoto.
Srebro w kategorii Strategia content marketing dla pracowników za projekt Liga Mistrzów przy Piwie, przygotowany przez agencję Autentika – jury doceniło niekonwencjonalny pomysł na integrację pracowników i realizację strategii – oraz Złoto w kategorii Magazyn dla pracowników za magazyn wewnętrzny „Biromaniak”, czyli projekt naszej agencji:) Jury przyznało nagrodę „za odzwierciedlenie pasji w sposobie komunikacji, pozostające w synergii z oryginalnym formatem i potrzebami grupy docelowej”.

– Właśnie ten oryginalny format, zbliżony do A3, wyróżnia „Biromaniaka” spośród innych papierowych magazynów wydawanych w Aude – mówi Bożena Makowska, która jest redaktorem prowadzącym dwumiesięcznika.

Duża powierzchnia pozwala na projektowanie stron z rozmachem, z dużymi zdjęciami i tekstami, których nie trzeba skracać do kilku zdań. Praca przy magazynie sprawia frajdę, bo pozwala na nieszablonowe rozwiązania layoutowe, a gotowa gazeta wygląda stylowo i trudno przejść koło niej obojętnie, co potwierdzają opinię od klienta, który widzi jak duże zainteresowanie budzą zawsze u pracowników nowe numery.
2 Po drugie
Jakość „Biromaniaka” potwierdziła też nagroda przyznana w konkursie branży PR – Złote Spinacze 2016, popularyzującym wiedzę na temat usług public relations i promującym najwyższe standardy w kształtowaniu kampanii PR’owych i polityk informacyjnych. „Biromaniak” w kategorii Custom Publishing otrzymał Złoto! Jury uznało, że „jest to projekt zwracający uwagę otoczenia w wymiarze wewnętrznym i zewnętrznym na kwestie ważne dla firm i organizacji, poprzez wykorzystanie mediów własnych o charakterze tradycyjnym”. Cieszy nas to tym bardziej, że pierwszy raz w historii konkursu uwzględniano projekty z branż custom publishing, doceniając jej rosnące z roku na rok znaczenie. Tu możecie zobaczyć relację z uroczystej gali.

strony

3 Po trzecie
Wysoki poziom tekstów publikowanych w „Biromaniaku” potwierdził konkurs Pióra Roku, który wyróżnia najlepsze artykuły content marketingowe – werdykt poznaliśmy dosłownie kilka dni temu! – które udowadniają, że dobre artykuły content marketingowe wymagają tych samych umiejętności, talentu i zaangażowania, co dziennikarstwo tradycyjne. Nagroda w tym konkursie to duże wyróżnienie! I jedną z nich, Złote Pióro (!) w kategorii Publikacja dla pracowników: Człowiek otrzymała Marta Czarnik-Starypan za tekst „Królowa jest najważniejsza”, który ukazał się w magazynie „Biromaniak” w ubiegłym roku. Tekst o życiu pszczół – i o zarządzaniu w ulu 🙂 – został uznany za profesjonalny przykład pracy dziennikarskiej.

A doceniona autorka, na co dzień pracująca w dziale Reklamacji i Rozliczeń Grupy Żywiec, dla której dziennikarstwo jest pasją rozwijaną w czasie wolnym mówi:

Zaangażowanie się we współtworzenie gazety branżowej, jaką jest „Biromaniak”, to dla mnie okazja nie tylko do polepszania swojego warsztatu, ale przede wszystkim poznawania i spotykania ludzi z różnych lokalizacji oraz uczestniczenia w życiu Grupy Żywiec, nie tylko tym stricte zawodowym.

untitled
Ten rok niewątpliwie należał do Grupy Żywiec, a ponieważ i my jesteśmy częścią tego sukcesu – wznieśmy toast… Szampańskim, limitowaną edycją piwa jasnego, warzonego ze słodu pszenicznego i jęczmiennego z dodatkiem drożdży szampańskich, które miało premierę jesienią tego roku z okazji 160 lat browaru w Żywcu. O czym oczywiście pisaliśmy w Biromaniaku 🙂

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterEmail this to someone