Dwa nasze projekty – raport CSR dla ING Bank Śląski i „Oponowości”, miesięcznik robiony na zlecenie Goodyear Dunlop Tires Polska – otrzymały nagrody w prestiżowym content marketingowym konkursie Pearl Awards 2016!!! Raport CSR dla ING Bank Śląski otrzymał Srebrną Perłę (w kategorii Corporate Social Responsibility) a „Oponowości”/ Goodyear Dunlop Tires Polska – Brązową Perłę (w kategorii Industrial, Manufacturing and Construction).
perly-nagrody

To nas tak rozzuchwaliło, że zaczynamy robić sobie z nich kolię:) Do tej pory otrzymaliśmy 9 więc razem z tegorocznymi to już 11! Cieszymy się razem z naszymi klientami, bo Pearls Award to najstarszy, organizowany przez Content Council konkurs content marketingowy, a w tym roku zgłoszono ponad 400 prac! Więc konkurencja była naprawdę duża, a jednak udało się i nam. Wyniki zostały ogłoszone 16 listopada podczas gali w Nowym Jorku i wiadomość o wyróżnieniu dotarła do nas dziś rano – „Kiedy my śpimy w NYC nasze tytuły dostają Perły!” napisała Ula Radzińska na FB i tak się wszyscy dowiedzieliśmy.

Więcej o nagrodzonych projektach:

Odpowiedzialność w obiektywie. Raport CSR ING Banku Śląskiego S.A. 2013-2014” to wydawnictwo elektroniczne przygotowane w technologii RWD (Responsive Web Design) gwarantującej idealny odbiór treści na każdym typie urządzenia mobilnego. Automatyczne dostosowanie treści do różnych ekranów sprawia, że przy projektowaniu graficznym trzeba wziąć pod uwagę wiele ograniczeń technicznych. Więc wyzwaniem było nadanie raportowi artystycznej, wyjątkowej formy graficznej przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich reguł projektowania responsywnego.
Raport społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) jest wyzwaniem i dla klienta, i dla agencji – obszerne dane trzeba ująć w formę, która czytelnikowi zapewni przyjemność czytania, a firmę zaprezentuje z jak najlepszej strony. Nagroda pokazuje, że nam się udało!
home_bank„Oponowości” przygotowujemy od początku 2015 roku, redaktorem prowadzącym jest Magda Kozińska. Wcześniej magazyn był kwartalnikiem, potem dwumiesięcznikiem, my wydajemy go jako miesięcznik. Jest przeznaczony dla pracowników – nasz pierwszy numer zniknął w ciągu 5 dni, a to dla nas najlepsze potwierdzenie, że podoba się odbiorcom. – Zaproponowaliśmy zupełnie nowe podejście do treści i layoutu. Makieta jest bardzo dynamiczna, dużo zdjęć, krótkie informacje przeplatane większymi tekstami, wszystko w przyjaznej formule – mówi Marcin Rutkowski, dyrektor artystyczny Aude. Koncepcja magazynu opiera się na założeniu, by być jak najbliżej ludzi, dlatego temat miesiąca i okładka mają zawsze swojego bohatera.
oponowosci-szpaltyA my jesteśmy superbohaterami! A przynajmniej tak się czujemy:)

jumping