…każdy z nas to słyszał, co wcale nie oznacza, że wykorzystuje mądrość płynącą z tego ludowego przysłowia. Tak też było z nami i tekstem o nagrodach, jakie otrzymaliśmy na konkursie Power of Content Marketing. Na scenie brylowaliśmy jakiś czas temu, a światu chwalimy się dziś. Ale…

1…ale choć zawsze tłumaczymy naszym klientom, że ważna jest szybkość i aktualność informacji, tym razem deszcz nagród – nasze prace otrzymały aż 11 dyplomów: 4 złota, 4 srebra i 3 wyróżnienia – sprawił, że przez wiele dni czuliśmy się nieco…zalani.

2… ale jesteśmy jedną z najstarszych agencji content marketing na rynku, a jak wiadomo z wiekiem odporność na różne przyjemne bodźce się zmniejsza i potrzeba więcej czasu i odpoczynku, by znów zebrać się do kupy.

3… ale jesteśmy duża firmą, której najmocniejszą stroną są ludzie, prawdziwie artystyczne dusze. A wiadomo jak jest z artystami. Każdy ma swoją wizję, broni jej zażarcie i chwilami otwarty jest tylko na argumenty siłowe.

4… ale na szczęście mamy Ulę Radzińską, szefową, która dzień zaczyna od medytacji i potrafi stanąć na głowie, żeby znaleźć dobre rozwiązanie. Z argumentów siłowych przeszliśmy więc do burzy mózgów i…

5…już po dwóch tygodniach chwalimy się swoimi osiągnięciami w sieci. Przeczytajcie!