Wszyscy wysyłamy maile. Ale co z naszej perspektywy ważniejsze – bardzo wiele firm wysyła maile do swoich klientów. Popularność e-mail marketingu nie słabnie, dlatego coraz trudniej obserwować złe praktyki. Zainspirowani wpisem Content Marketing Institute, postanowiliśmy uruchomić naszą mini „szkołę latania” – krótki ilustrowany przewodnik, o czym trzeba pamiętać, przygotowując kampanie mailingowe do klientów.

Poradniki dotyczące e-mail marketingu mogą mieć objętość encyklopedii, o ile łatwiej jest więc mieć krótko wyłuszczone najważniejsze punkty i to w formie – mamy nadzieję – przyjemnej dla oka. Informacje podzieliliśmy na te podstawowe i bardziej zaawansowane – w końcu nie instalujesz silników rakietowych, kiedy masz zaledwie paralotnię (czyt. jesteś początkujący). Zależnie od tego, jak bardzo rozwinięta jest* twoja e-mail marketingowa flota, oto, co powinieneś wiedzieć.

* Najważniejsze jest jednak, jaka będzie, w końcu warto się rozwijać! – dlatego śmiało przejrzyj i wdrażaj wszystkie poziomy.

Kliknij w obrazek i zacznij lekturę.

Zrzut ekranu 2016-04-21 o 15.16.56

 

 

Share on Facebook3Share on Google+0Tweet about this on TwitterEmail this to someone