Mówisz content marketing, myślisz… No właśnie, każdy co innego.  Marketerzy lubią tak określać swoją pracę już w chwili, kiedy opublikują pierwszy branżowy artykuł (i dobrze, jeśli nie jest to po prostu zredagowana informacja prasowa). Ale czy jakakolwiek ilość publikacji uczyni z ciebie content marketera? Ile w tym działaniu contentu a ile marketingu? A może dobry content to już content marketing? Te pytania domagały się odpowiedzi.

Nasza definicja content marketingu bardzo często zależy od tego z kim rozmawiamy i jaki mamy cel. Teorii jest tyle, ile osób próbujących stosować ten rodzaj działania marketingowego.

Urszula Radzińska, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska i Aude, wyjaśnia skąd się biorą nieporozumienia: – Content marketing przypisuje sobie bardzo wiele firm. Bardzo często jednak zajmują się jedynie kawałkiem dość skomplikowanego procesu, jakim jest content marketing. Stąd też dużo definicji tego dla niektórych nowego pojęcia.

Dlatego specjalnie dla Stowarzyszenia Content Marketing Polska zadaliśmy to kluczowe pytanie  – czym jest content marketing – specjalistom z Polski i zagranicy.  Jak rozumieją go założyciele największych organizacji w branży – Joe Pulizzi (Content Marketing Institute) i Claire Hill (The Content Council) – a jak eksperci z firm mediowych i agencji?

Odpowiedzi uporządkowaliśmy, przygotowując landing page oraz publikację „Co to jest content marketing” do pobrania. Dzięki niej poznasz różne perspektywy w postrzeganiu tego zjawiska i dowiesz się, dlaczego content marketing najlepiej ćwiczyć na dzieciach:) Zapraszamy do lektury!

cotojestcontentmarketing

Gdybyś jednak wciąż miał wątpliwości, czy Twoja firma stosuje content marketing i chciał, aby robiła to dobrze, zachęcamy do kontaktu:-)