Choć samo sformułowanie nie brzmi za dobrze, to z pewnością najdynamiczniejszy trend, jaki mamy szansę w Polsce zauważyć. Ze smartfonami jesteśmy już za pan brat. Przede wszystkim możemy już z całą pewnością stwierdzić*, że to właśnie ich, a nie zwykłych telefonów komórkowych, używamy, co jeszcze w 2012 roku nie było tak oczywiste. 😉

*Co to jest smartfon? Definicja wciąż pozostaje niejednoznaczna. Dla miłośników nowych technologii to urządzenie z systemem operacyjnym, którego funkcjonalność można rozszerzać poprzez instalowanie nowych aplikacji.

Popularność smartfonów jest odwrotnie proporcjonalna do wieku, więc kiedy chcemy dotrzeć do 15-19-latków, kampania mobile będzie największym pewniakiem. Ale nie wszystko jest takie proste, bo na przykład wcale nie przekonaliśmy się do QR kodów. Dlatego, kiedy już planujemy mobilną kampanię marketingową, warto zapoznać się z tym, co mówi o nas jako użytkownikach smartfonów raport jestem.mobi „Marketing mobilny w Polsce 2013-2014”, powstały przy współpracy merytorycznej TNS Polska.

Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje (kliknij, żeby obejrzeć całą infografikę).

infografika_smartfonizacja2014_jestemmobi_TNS_Polska660x700

Share on Facebook0Share on Google+1Tweet about this on TwitterEmail this to someone